Aceste sfaturi vă ajută să adormiți doar în 2 minute (secretul militarilor americani)

În timp ce unii oameni reușesc să adoarmă, îndată ce pun capul pe pernă, alții se chinuie toată noaptea, întorcându-se de pe o parte pe alta, încercând să adoarmă. Acum secretul militarilor americani, care ajută să adormiți doar în două minute este dezvăluit.

„Potrivit zvonurilor, această tehnică este folosită de militarii armatei americane, care deseori sunt în situația când trebuie să adoarmă, în condiții extreme, mai ales în timpul conflictelor militare”, – scrie jurnalistul Independent, Rachel Hosi. Publicația explică: această tehnică de relaxare a fost publicată pentru prima dată, în anul 1981, pe paginile cărții „Relax and Win: Championship Performance”, care a devenit populară în Internet după, publicarea pe site-ul Joe.co.uk. Există o părere, conform căreia comandanții armatei americane au dezvoltat tehnica astfel, încât soldații să nu comită greșeli din cauza oboselii.

Ziarul descrie această tehnică astfel:

1. „Relaxați mușchii feței, inclusiv limba, maxilarul inferior și mușchii din jurul ochilor.

2. Relaxați și coborâți umerii cât mai jos, după care antebrațele și mâinile, pentru început pe o parte a corpului, apoi pe cealaltă.

3. Expirați, relaxând mușchii pieptului și apoi mușchii picioarelor, începând de la șolduri ”coborând” tot mai jos.

4. Petreceți 10 secunde pentru a scăpa de toate gândurile, apoi trebuie să vă concentrați pe trei imagini:

– vă aflați într-o barcă pe apele liniștite ale unui lac, deasupra dvs este doar un cer senin de culoare albastră;

– stați culcat într-un hamac de catifea neagră într-o cameră unde este întuneric beznă;

– vă spuneți „nu te gândi, nu te gândi, nu te gândi”, iar și iar timp de 10 secunde.”

Tehnica funcționează în cazul a 96% din oameni, după șase săptămâni de practicare. Dacă metoda nu funcționează, atunci nu trebuie să vă faceți griji, expertul în somn dr. Neil Stanley spune că cel mai important factor, atunci când vine vorba de somn este să vă liniștiți mintea.

Lipsa somnului vă poate afecta performanțele. Lipsa de somn cauzează incapacitatea de a vă concentra, sunteți mai expuși riscului de diabet zaharat de tip 2 și bolilor de inimă.

%d blogeri au apreciat: