Ce numar vezi in imagine? Testul VIRAL care iti spune cat de bine stai cu vederea.

Ce numar vezi in imagine?

In functie de raspuns, medicul oftalmolog stabileste direct diagnosticul.

Daca vezi:

3246 – astigmatism si miopie
3240 – astigmatism fara miopie
1246 – miopie
1240 – vedere normala

Exercitii pentru imbunatatirea vederii. Focalizarea obiectelor apropiate / departate

Ridica-ti degetul aratator la circa 15 cm in fata ochilor si concentreaza-te asupra lui timp de 1-2 minute.

Odata timpul ”expirat”, incearca sa te concentrezi pe un obiect aflat pe aceeasi directie, la o distanta mai mare de 3 m.

Refocalizeaza-ti privirea pe deget si repeta miscarile de concentrare aproape-departe de cateva ori.

Incearca acelasi lucru sincronizandu-ti miscarile de apropiere-departare cu inspiratia-expiratia.

Exercitii pentru imbunatatirea vederii. Asezarea palmelor pe ochi

Adoptand o pozitie relaxata, inchide ochii si acopera-i cu palmele, fara sa apesi pe globii oculari, astfel incat printre degete sa nu mai treaca nici un firisor de lumina.

Acum ca este complet intuneric, ramai nemiscat(a), gandindu-te la ceva placut.

In aceeasi pozitie, incearca sa privesti intunericul si sa simti caldura placuta a palmelor tale.

Respira lent si profund timp de 90 de secunde, concentrandu-te asupra fiecarei etape de inspiratie-expiratie.

Exercitii pentru imbunatatirea vederii. Clipirea rapida

In compania muzicii preferate, complet relaxat(a), clipeste rapid timp de 15-20 de secunde, fara sa strangi ochii.

Fa o pauza de cateva secunde, mentinand ochii inchisi.

Continua exercitiul de 7-8 ori, incearcand sa-ti mentii pleoapele cat mai relaxate, astfel incat miscarea sa fie naturala.

La fel cum corpul are nevoie de antrenamente pentru a fi sanatos, si ochii au nevoie de exercitii pentru imbunatatirea vederii. Insa pentru a obtine rezultatele dorite, acestea trebuie efectuate cat mai corect si cu regularitate.