Eliminați toate otrăvurile din organism în 48 de ore cu ajutorul unui plan de detoxifiere de weekend

Vă simțiți obosit și lipsit de energie, pielea vă este uscată și cearcănele de sub ochi sunt imposibil de acoperit? Acestea sunt toate semnele care arată că organismul vă este “otrăvit” cu substanțe nocive, cum ar fi toxinele.

Această condiție a organismului vă face un candidat ideal pentru viruși și gripă, iar corpul dumneavoastră are nevoie cu disperare de o detoxificare.

Este corect și bine ca mereu să ne curățim organismul, să-l întărim și să-i reîntoarcem energia. Alegeți sfârșitul de săptămână și preparați un meniu care vă va curăța organismul de toate substanțele nocive.

Detoxifierea organismului se poate face printr-un proces de purificare, care poate include cinci organe: rinichii, ficatul, intestinele, plămânii și limfa.

Acest proces are anumite cerințe, cum ar fi consumul de produse alimentare cu un conținut redus de grăsime, carne, cartofi și dulciuri, precum și consumul de lichide pe cât se poate de mare.

Programul de detoxificare este de dorit să se facă de două ori pe an, timp de zece zile, dar dacă nu dispuneți de prea mult timp, vă recomandăm o detoxifiere de week-end, care este utilă şi ea, dar dacă va fi făcută de două ori pe an, rezultatele vor fi excelente.

Cele mai bune efecte pot fi resimțite atunci când se utilizează păpădie, urzici și ceai de mesteacăn.

Activitățile fizice sunt necesare zilnic, de exemplu, mersul pe jos, înotul sau frecventarea sălii de sport.

Planul de detoxificare de week-end

În fiecare dimineață, imediat după ce vă treziți, trebuie să beți 250 ml apă caldă.

Sâmbătă

Micul dejun: 250 ml apă plată, ceai verde, o ceașcă de fulgi de ovăz cu o lingura de semințe de in, 200 ml lapte de migdale sau iaurt, ½ cană de fructe granulate proaspete (de exemplu: afine).

Prânz: 250 ml apa plată, merluciu la gratar (250 g), chard elvețian cu cartofi și ulei de măsline, 2 mănunchi de salată (verde, rucola, roșii) preparate cu ulei de măsline sau suc de lămâie, o felie de pepene galben și o banană mică.

Gustare: un măr, 180 ml iaurt obișnuit, ¼ cană semințe de dovleac, 250 ml apă plată.

Cină: O bucată de ton la grătar (150 g), 2 căni de salată cu ulei de măsline și suc de lămâie, ½ cană de legume preparate pe aburi (broccoli sau spanac), un pic de biscuiți integrali, 250 ml apă plată, ceai de anason.

Duminică

Micul dejun: O cană de fulgi de ovăz cu o lingura de semințe de in, 200 ml lapte de migdale sau iaurt, ceai verde și o pară.

Gustare: Grapefruit.

Prânz: 200 g piept de pui la grătar, supă de legume (morcov, fasole, ceapă, ardei, țelină, cartofi), 150 g marinate, 250 ml apă plată.

Cină: salată de morcov și sfeclă cu suc de lămâie, un pic de biscuiți integrali, ceai de urzică.

Să fiţi sănătoşi!