O nouă taxă în România. Cât vor plăti clienții

O nouă taxă în România. În ton cu ceilalți retaileri care descurajează folosirea pungilor prin aplicarea unei taxe,

începând cu 2 ianuarie și Lidl va percepe zece bani pentru pungile de la raionul de legume și fructe. Alternativa ar fi săculețul reutilizabil sau renunțarea în întregime la ambalaj.

O nouă taxă în România
De sâmbătă, românii care merg la LIDL și cumpără fructe și legume trebuie să știe că vor plăti 9 bani pentru fiecare punguță de plastic pe care o folosesc.

Taxa pentru această pungă face parte din campania numită ”Punga Nu, Mersi!”, campanie care acționează în linie cu strategia REset Plastic a grupului Schwarz, ce își propune să diminueze cantitatea de plastic folosită de companie cu cel puțin 20%, până în 2025 și să închidă ciclurile de reciclare.

Taxa pentru punguța de la raionul de fructe și legume este deja aplicată în magazine precum Kaufland, Carrefour sau Mega Image.

Astfel, din ianuarie 2020, compania oferă clienților opțiunea de a cumpăra săculeți reutilizabili pentru cântărirea și transportul legumelor și fructelor.

Săculeții se găsesc la raionul de fructe și legume și se comercializează într-un pachet cu 2 bucăți, la prețul de 4,99 lei. Lansarea acestora, în februarie anul acesta, a fost însoțită de o campanie prin care

compania s-a angajat să doneze 0,10 lei către proiectul “Cu Apele Curate” pentru fiecare pungă de unică folosință biodegradabilă pe care clienții alegeau să nu o folosească, conform capital.ro.

Citeste si Veste bună de Ultima Oră! Se dau câte 1450 de lei de persoană, iar banii intră direct pe card! Cine va primi această sumă…

Se va diminua cantitatea de plastic folosită
Compania acționează în linie cu strategia REset Plastic a grupului Schwarz, ce își propune să diminueze cantitatea de plastic folosită de companie cu cel puțin 20%, până în 2025 și să închidă ciclurile de reciclare.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ

11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. În prezent, Lidl are aproximativ 310.000 de angajați, dintre care peste 8000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 280 de magazine și 5 centre logistice.