Oamenii de știință au descoperit ce trebuie să mâncăm ca să nu îmbătrânim. Dieta magică a oamenilor care au grijă de tinerețea lor

Cercetătorii susțin că există alimente care activează eficient activitatea genelor anti-îmbătrânire. Puteți să dați uitării dietele stricte, să nu mai numărați caloriile și să nu vă abțineți de la dulciuri. Secretul este să adăugați pur și simplu în dieta dvs. produse care influențează asupra activității genelor. Este o rețetă minunată și simplă pentru o sănătate bună și pentru tinerețea veșnică!

Primul care a declarat public că alimentele ar putea afecta activitatea genelor a fost dermatologul american Nicholas Perricone.

Autorul mai multor bestsell-uri a susținut că sistemul genetic din organism nu este constant. Poate fi modificat de-a lungul vieții unei persoane. Iar modul cel mai important de a-l modifica este ceea ce mâncăm.

Potrivit medicului, numărul de calorii nu este important, ci beneficiile nutrienților conținute în alimente. Unele produse sunt pur și simplu sursa tinereții care încetinesc îmbătrânirea corpului.

Perricone argumentează că datorită acestei diete, la 60 de ani puteți arăta ca de 40 de ani. Alimentația corectă permite genelor de întinerire să funcționeze chiar și la vârsta când acestea își opresc activitatea.

„Noi moștenim propriul nostru set de gene cu predispoziție la îmbătrânirea precoce sau târzie, precum și un set de anumite boli, dar anumite produse pot schimba absolut totul.”, menționează medicul.

Multe studii recente arată că teoria lui Perricone nu este lipsită de fundament. De exemplu, nutriționistul american Brunilda Nazario consideră că o dietă bazată pe

recomandările lui Perricone nu contravine principiilor dietetice moderne și este destul de rezonabilă.

Această dietă nu constă din restricții serioase în ceea ce privește consumul produselor. Este important anume consumul regulat a anumitor tipuri de alimente care ajută organismul să lupte împotriva îmbătrânirii.

Vă prezentăm 10 produse care dacă le consumați în mod regulat vă permite să dați un restart organismului, să vă modificați moștenirea genetică și să încetiniți procesul de îmbătrânire:

Ciocolata neagra

Este vorba despre ciocolata cu cel mai mare continut de cacao. În cacao se conține procianidina B2, un antioxidant care are proprietăți extraordinare de a proteja organismul împotriva diferitelor infecții.

În primul rând, această substanță este benefică pentru piele. Prin urmare, cacao este necesară pentru femeile care doresc să păstreze prospețimea pielii lor la o vârstă înaintată.

Somon – Perricone împărtășește opinia și altor nutriționiști că somonul și alți pești care trăiesc în ape reci, ar trebui să fie consumate în mod regulat.

Acest pește conține acizi grași omega-3, antioxidanți și este, de asemenea, o sursă de proteine necesare organismului pentru a reface țesuturile. Toate aceste trei elemente sunt sursa de întinerire a organismului, deoarece prezența lor în dietă activează funcționalitatea genelor care întineresc corpul, spune Perricone.

Scorțișoara – Acest condiment nu numai că oferă un gust plăcut la unele feluri de mâncare și băuturi, ci este un mijloc unic de prelungire a vieții. Scorțișoară reglează nivelul zahărului

din sânge, îmbunătățește funcția creierului și sporește atenția.

Perricone susține, de asemenea, că antioxidanții găsiți în scorțișoară pot reduce riscul de melanom. De fapt, scorțișoara este capabila sa joace același rol in corp ca si năsturelul care acționează ca și un restart a unor gene care susțin activ activitatea sistemului imunitar.

Ciupercile – În majoritatea dietelor moderne, ciupercile nu sunt prezente. Se crede că sunt alimente greu de digerat și care nu au proprietăți nutriționale deosebit de valoroase. Cu toate acestea, în ultimii ani, studiile au arătat din ce în ce mai mult că anumite tipuri de ciuperci au un efect benefic asupra sistemului imunitar, îmbunătățesc metabolismul și întăresc ficatul, subliniază Perricone.

În special, ciupercile shiitake conțin mulți antioxidanți benefici. Ghebele sunt bogate în seleniu, care este extrem de util pentru rinichi și sistemul genito-urinar. În plus, majoritatea ciupercilor sunt bogate în vitamina D, astfel încât acestea sunt utile pentru persoanele care petrec puțin timp la soare.

Năsturel – Această plantă mai este numită și nasturtium. Și din nou, este vorba despre antioxidanți, care sporesc capacitatea sistemului imunitar de a lupta împotriva infecțiilor și a substanțelor nocive, a oxida radicalii liberi, care sunt principalii agenți ai îmbătrânirii organismului.

În plus, ierburile de apă sunt diuretice naturale care duc la eliminarea sărurilor dăunătoare din organism, protejând rinichii, ficatul și reduc suprasolicitarea sistemului cardiovascular.

Potrivit lui Perricone, consumul năsturelului activează în organism unele gene care produc cele mai importante substanțe pentru întărirea sistemul imunitar.

Semințele de salvie – Salvia este considerată o plantă vindecătoare, fiind folosită în „medicină tradițională”, dar medicii o tratează cel mai adesea sceptic.

Perricone recomandă să fie consumată nu planta ci semințele sale. Acestea sunt bogate în acizi grași omega-3, care răspund de genele de întinerire ale organismului. În plus, aceste semințe au o concentrație ridicată de vitamina E și calciu, care este necesară pentru structura țesutului osos.

 

Ceai verde – Ceaiurile verzi din abundență conțin catechine − antioxidanți naturali care împiedică procesul de îmbătrânire și conduc astfel la reducerea greutății corporale, încetinind absorbția excesului de grăsimi din organism.

Conform acestui studiu, consumul regulat de ceai verde accelerează arderea grăsimilor în organism cu 15-20%.

Unele studii arată că ceaiul verde reprezintă un „restart” pentru genele care protejează împotriva cancerului. De exemplu, cancerul de sân la femei și cancerul de prostată la bărbați.

De asemenea, ceaiul verde întinerește pielea și îmbunătățește funcția creierului, subliniază Perricone

 

Ghimbir – Unul dintre produsele cheie în lupta împotriva obezității. Ghimbirul conține uleiuri esențiale care stimulează producția de suc gastric și îmbunătățesc digestia. Din acest motiv, organismul cheltuiește mai multă energie și arde celulele grase.

De asemenea, unele studii arată că consumul regulat al ghimbirului îmbunătățește textura pielii.

Și în conformitate cu acest studiu, două grame de ghimbir pe zi sunt suficiente pentru a scădea nivelul de zahăr din sânge cu 20%. Cu alte cuvinte, ghimbirul luptă contra diabetului.

 

 

Grapefruit – Beneficiile grapefruitului au fost dovedite de mult timp și nu pot fi puse la îndoială. Acest produs trebuie inclus în consumul regulat nu doar datorită conținutului ridicat de vitamina C, dar și datorită capacității de a regla nivelul de insulină din sânge.

Membranele amare sunt foarte benefice deoarece ele sunt cele care conțin naringină − un antioxidant care ajută la arderea grăsimii corporale.

 

Vă dorim să fiți sănătoși și mereu tineri si mai mult va dorim ca Dumnezeu sa va binecuvinteze cu viata vesnica! Amin!

Sursa:

%d blogeri au apreciat: